۱۳۸۸ تیر ۲۳, سه‌شنبه

سردار فیروزآبادی : روزآنلاین

تنها "آقا" به فکر بسیج بود

ریس ستاد مشترک ارتش در کنار فرماندهان سپاه
ناهنجاری کجای تصویر است ؟
-------------------

ریس ستاد مشترک ارتش در کنار رئیس جمهور "منتخب رهبر" و فرمانده گروهی آدم کش بنام بسیج
خود شما باید قظاوت کنید !

قطعاً شمایل آدم گویای حقیقت درون شخص نیست و نباید از ظاهر آدما در مورد باطنشون قظاوت کرد
اما گاهاً میشه با شناخت در مورد باطن کسی ، این حقیقت رو با ظاهرشخص کاملا تطبیق داد

یکشنبه ۲۱ تير ۱۳۸۸
سردار فیروزآبادی ضمن انتقاد از موسوی و کروبی:

سرلشکر فیروز آبادی،رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دیروز با انتشار یک "رنجنامه" به صورت سرگشاده به اظهار نظر پیرامون ناآرامی ها و اعتراضات گسترده به نتایج انتخابات پرداخت و ضمن انتقاد تلویحی از میرحسین موسوی و مهدی کروبی،از آیت الله خامنه ای دفاع و تاکید کرد که "تنها آقا به فکر بسیج بود."

فیروز آبادی در این مکتوب که آن را خطاب به آخرین امام دوازهم نوشته،ضمن انتقاد از کاندیداهای اصلاح طلب و سرزنش آنان به علت اعتراض به نتایج انتخابات،گفته است: "ايشان حقي را طلب مي‌كنند كه خود آن را واگذاشتند و خوني را مي‌خواهند كه خود آن را ريخته‌اند". فیروزآبادی سپس بدون اشاره به حضور گسترده مردمی در خیابان ها، دستگیری ها و کشتار مردم، از استادگی آیت الله خامنه ای در برابر خواست معترضین دفاع کرده و به تحسین وی پرداخته است.

فیرزآبادی در ادامه نامه سرگشاده خود به امام دوازدهم،با اشاره به تاریخچه تشکیل بسیج و سپس در گذشت آیت الله خمینی،تاکید کرده است که: "در آن زمان تنها آیت الله خامنه ای همچنان به تفکر بسیج علاقه مند بود."

او آنگاه با اشاره به انتقاد های آیت الله خامنه ای در اوایل دهه هفتاد از مدیران فرهنگی افزوده: "مسئول فرهنگي دولت به جاي اقدام، استعفا داد." این اشاره مستقیمی به محمد خاتمی وزیر ارشاد دولت هاشمی است که در خرداد سال 71 زیر فشار محافظه کاران از سمت خود استعفا داد.

خواهان مرگ تفکر بسیج بودند

فیروزآبادی سپس بدون اشاره به رخدادهای اخیربه انتقاد از کسانی پرداخته که در آن دوران بسیج را "مخرب" و تفکر بسیجی را "خطرناک" می خواندند: "همان‌ها كه دم از تحمل مخالف مي‌زدند و شعار زنده باد مخالف من مي‌دادند خواهان مرگ تفكر بسيجي شدند." این بخش از نامه فیروزآبادی به خاتمی نظر دارد که شعار زنده باد مخالف من را مطرح کرد و کوشید آن را در جامعه جا بیندازد.

سرلشگر فیروزآبادی که رسما به عنوان بالاترین مقام نظامی پس از فرمانده کل قوا شناخته می شود، همچنین از ایستادگی بسیج در برابر جنگ با ارزش ها و شبیخون فرهنگی سخن گفته و در توصیف حوادثی چون کوی دانشگاه تصریح کرده است: " چند بار فاجعه به پا كردند، حرمت‌ها دريدند، به مقدسات توهين كردند، آتش افروختند و دشمن را اميدوار ساختند و در جنايتي كه خود پديد آورده بودند، بسيجي را مقصر ناميدند."

جان گرفتن بسیج

پس از دوران خاتمی، رنج نامه دومین مقام نظامی جمهوری اسلامی به انتخاب محمود احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهورمی رسد وبا این تاکید که: "دوران اميدهاي واهي دشمن براي تحريف انقلاب و خط امام گذشت. خورشيد انقلاب از پس ابرهاي تيره مجددا پديدار گشت"

وی که پیروزی احمدی نژاد را به منزله خارج شدن بسیج از "غربت خویش" می داند، از جان گرفتن بسیج پس از آن پیروزی و بازگشت امید می نویسد. او به این ترتیب به انتخابات اخیر ریاست جمهوری می پردازد و "عصبانیت" معترضین به نتایج انتخابات را محصول حضور 40 میلیونی در انتخابات می خواند و آن را چنین توصیف می کند: " فتنه‌اي با ظاهري مخملي و باطني خشك و زبر و خشن كه فرهنگ و مردم سرزمينم را هدف قرار داده بود."

وی در همین راستا سرانجام به سرکوب معترضین اخیر اشاره می کند و معترضین را "آشوبگران و منافقانی" می خواند که با "تخريب، كشتار و آشوب به پايگاه‌هاي بسيج و مسجد خدا يورش" بردند. او می نویسد: "از خدا بي خبران ديروز را اين بار در كوچه و بازار و تن بسيجيان و نيروهاي انتظامي - اين حافظان امنيت مردم با قمه و ضربات سنگ و شعله‌هاي آتش، گشودند، به پاي مصنوعي و سينه خسته جانبازان و حتي بانوان و كودكان رهگذر هم رحم نكردند."

رئیس ستاد نیروهای مسلح همچنین مدعی می شود که اسلحه های افرادی که به سوی مردم تیراندازی کرده اند هدیه ایالات متحده، بریتانیا و اسرائیل بوده است. او قصد شلیک کنندگان را "متهم" کردن ناجا و بسیج می داند که به اعتقاد وی "هیچ سلاحی" نداشته اند: "ماموران حفظ امنيت و مدافعان حريم قانون كتك خوردند، زخمي شدندو شهيد شدند."

او همچنین سوگواری مردم برای افرادی که در ناآرامی های پس از انتخابات کشته شدند را نیزعزاداری برای "کشته های دروغین" نام می نهد.

حسن فیروزآبادی که معتقد است نیروهای مسلح و بسیج تمام کاندیداها را "یاران انقلاب" می دانستند، ضمن اشاره به انتقاد های کاندیداهای اصلاح طلب پیرامون دخالت نظامیان در سیاست و عملکرد آنان در ناآرامی ها می گوید: "چه ناسزاها كه نثار ما نكردند و چه فحاشي‌ها و تهمت‌ها كه از آن بي‌نصيب نمانديم. امنيت مردم را خدشه‌دار كردند و چون به دفاع از مردم برخاستيم، به ما لقب ستمكاران دادند. ما را متجاوزان به حقوق مردم معرفي كردند. مي‌خواستند ما در اين ميدان آزمايش همچون خودشان روسياه كنند."

فیروزآبادی در نهایت پیوند خوردن «اتاق فرمان خارجی ها با مخالفین داخلی» را دردآور توصیف اما خاطرنشان می کند که: "فصل الخطاب مقام رهبری دل های نظامیان را آرام کرده است."

درباره حسن فیروزآبادی

فیروزآبادی از جمله نظامیانی است که علی رغم منع صریح قانون در مورد لزوم عدم دخالت نظامیان در سیاست، تاکنون چندین بار به اظهار نظر درباره مسائل سیاسی پرداخته است. او که از حامیان سرسخت محمود احمدی نژاد است پیشتر در مهر ماه گذشته خواستار تشکیل ستادی برای نظارت بر تدوین آثار و اندیشه‌های محمود احمدی نژاد شده بود. او که بیست سال از ریاستش بر ستاد کل نیروهای مسلح می گذرد، همچنین عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و بسیج است و در سال ۱۳۷۴ از سوی آیت الله خامنه ای به درجه سرلشکری نائل شد. آخرین اظهار نظر سیاسی او مربوط به زمستان 87 و پیرامون انتخابات ریاست جمهوری بود. این اظهار نظر حمله شدید مهدی کروبی را در پی داشت. یک روز پس از انتشار نامه مهدی کروبی، فیروزآبادی در جوابیه خویش اعلام کرد: "مطمئن باشيد بنده در انتخابات دخالت نخواهم کرد."

؟؟؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر