۱۳۸۸ تیر ۲, سه‌شنبه

ندای ایران را فریاد کن : iranpressnews.com

برخیز هم میهن و ندای ایران را فریاد کن

امروز دهمین روز مبارزه سترگ فرزندان ایران زمین با اهریمنان و سپاهیان ضحاک در لاله زار به خون نشسته مان است . هر روز و شب ستاره ای به زمین می کشند و باز ایران غمزده ما غرق ستاره هاست . ضحاک گرچه در پای کوه دماوند چون مار زخمی بر خود می پیچد و نعره می کشد. اما مزدوران اسلحه بدست اش جوانان را به خاک و خون می کشند، و زندگی ها را به تاراج می برند .
گزمه هایش دیروز ستاره ای چون \" ندا \" را از آسمان ایران به لاله زار خونین خاک کشیدند اما به فاصله یک روز صدها و هزاران ندا به خیابان ها آمدند و فریادشان آسمان دودآلود تهران را شکافت .
این پیر خرفت آبروباخته با تکیه بر بسیجی ها و نیروهای پروار کرده اش به جنگ ایران و ایرانی آمده است . او که از عقل و منطق اندکی بهره نبرده، کماکان به ماشین اهریمنی رگبار گلوله دل بسته تا شاید چند سال دیگر عمر ننگین آلوده به چرک و خون اش را تداوم بخشد .
تا باز به کمک جریده کیهان و صدا و سیمای دروغ پردازش ، اذهان نا آگاهان مذهبی را با خرافه و دروغ و ریا ، کماکان در کما و خلسه نگه دارد تا سرداران سرسپرده و چاکران بیت رهبری و مافیای زر و زور را همچنان در کنار خود داشته باشد . اما هرگز در فکر پلیدش خطور نمی کرد که در دشت شیران زنان و مردان و جوانان ایران ، نمی تواند این چنین افسار گسیخته بر تخت فرعونی لم دهد و هل من مبارزه طلبی کند ! امروز در خیابان های تهران و شیراز و اصفهان و ....جواب خود را گرفت .
خامنه ای این رهبر سفاک و جنایت گر قرن ، می پنداشت می تواند مانند 20 سال گذشته همچنان با شاخ کردن کسانی چون آن زشت چهره کوتوله دست آموزش ، بر 70 ملیون مردم ایران خدایی کند و با بر گماری یک مشت اراذل و اوباش قمه بدست مزدور ، شیران بیشه ایران زمین را بر خاک کشد .
بی گمان ماهیت رژیم اسلامی ، این دشمن بیرحم ملت ایران اکنون نه تنها هر روز و هرساعت برای ناآگاهان و خودباختگان داخل ، بلکه در انظار جهانیان که لحظه به لحظه اتفاقات ایران را رصد می کنند ، آشکارتر و روشن تر می شود . دنیا دارد ملت ایران را باور می کند .
دیگر کسی در دنیا به خود اجازه نخواهد داد تا ایرانی را به چشم یک تروریست نگاه کند . دیگر خامنه ای و صدا و سیمای دروغ پردازش نیستند تا معرف چهره ای کریه از ایران با فرهنگ و تمدن باشند . دیگر شریعتمداری شکنجه گر و مقاله هایش نیست تا برای خشنودی ترورست های فلسطینی ،جهان را علیه ما ایرانیان صلح دوست بشوراند و نام نیک ایرانیان با فرهنگ را جنگ طلب و شرور نشان دهد .
این جوانان و زنان و مردان سلحشور ما در خیابان های ایران هستند که نظر اعجاب تمام دنیا را بسوی خود کشیده اند . جوانانی که جان عزیزشان را سر دست گرفته اند تا ایران و فرزندان آینده ایران در عدالت و آسایش با آبرو زندگی کنند. حماسه حضور امروز آنها ، زینت بخش تاریخ فردای ایران است .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر