۱۳۸۸ تیر ۱۰, چهارشنبه

تهدیدها : iranpressnews.com

تهدیدهای رئیس بی آبرو

بعد از تایید انتخابات قلابی توسط شورای نگهبان در روز دوشنبه 8 تیر، احمدی نژاد در برابر ماموران وزارت اطلاعات خوش رقصی کرد و رفتار جنایت آمیز این وزارتخانه در سرکوب قیامهای اخیر را تحسین کرد. این خوش رقصی در حالی است که همه شواهد و تحلیلها حاکی از آن است که شرایط به عقب باز نخواهد گشت و قیامهای خیابانی آن چنان لرزه ای به رژیم ولایت فقیه و نظم پوسیده جمهوری اسلامی واردکرده که پایوران نظام حتا با سرکوب قادر به خواباندن پس لرزه های آن نخواهند شد.

ولی فقیه از ترس بر باد رفتن قدرتش مخالفان را به اغتشاگر و آشوب طلب متهم کرد. احمدی نژاد آنان را به خس و خاشاک تشبیه کرد. همین مردمی که قدرتشان را در خیابان نشان دادند بدون شک، دستاوردهای گرانبهایی به دست اورده اند و خواهند آورد. رویارویی وحشیانه حکومت نشان داد که چقدر از این «خس و خاشاک» می ترسند. روزهایی که بزرگترین شهرهای ایران و به ویژه تهران زیر پای مردم لرزید، و ارتباط و همبستگی آنان در شعار «نترسید نترسید ما همه با هم هستیم» و «مرگ بر دیکتاتور» نشان داده شد. حضور مردم و تداوم حرکتهای اعتراضی در شکلی گسترده نقطه ضعف رزیم و نقطه قوت مردم در برابر اختناق و سرکوب است.

احمدی نژاد روز سه شنبه 9 تیر، در حالی که کارگزاران وزارت اطلاعات را از یاران با صفای امام و رهبری و خط ولایت دانست از آنها خواست تا رویدادهای بعد از انتخابات را آسیب شناسی کرده و نقاط ضعف آن را بشناسند. این حرفها تایید سناریوهای ساخته شده وزارت اطلاعات بر انقلاب مخملی و فشار روی دستگیرشدگان برای انجام شوهای تلویزیونی است. گماشته ولی فقیه جنایتکاران وزارت اطلاعات را تشویق به سرکوب مردم با دست باز کرد. انگیزه اصلی که مردم را این چنین به خیابانها کشاند نفرت مردم از کل نظام است و این تنفر همگانی، همچنان خواب شب را از ولی فقیه و ایادیش می رباید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر