۱۳۸۸ تیر ۱۷, چهارشنبه

گاف ... ! روزنامه جوان

پارلمان‌نيوز: روزنامه جوان، از روزنامه‌هاي حامي دولت كه در هفته‌هاي اخير اخبار ويژه فراواني را منتشر و تلاش زيادي براي وارونه جلوه دادن واقعيات داشته است، بعد از آنكه مدعي شد محمد قوچاني به شركت در دوره‌هاي آموزشي انقلاب مخملين خارج از كشور شركت مي‌كرده و در پي آن همسر قوچاني اين خبر را تكذيب كرد و مشخص شد قوچاني اساسا فاقد پاسپورت بوده است، امروز نيز با يك اشتباه ديگر صحت اخبار خود را نشان داد.

اين روزنامه نوشت:«پس از نوشتن ندامتنامه توسط يكي از چهره‌هاي برجسته جريان دوم خرداد، ديگر افراد وابسته به اين جريان كه در بازداشت به سر مي‌برند كم كم از مواضع خود كوتاه آمده و با قبول كردن اتهامات‌شان درصدد عذرخواهي از مردم برآمده‌اند. بنابر شنيده‌ها اكثر متهمين سياسي بازداشت شده ضمن اعتراف به اعمال مجرمانه خود در جريان اغتشاشات و سازماندهي شده بودن آن، اظهارات قابل توجهي داشته‌‌اند. پس از گفت‌وگوي مهدوي، عضو مركزيت مجاهدين انقلاب با خبرنگاران و اعترافات عماد بهاور خبرنگار نيوزويك و بي‌بي‌سي، جمعي از شوراي رهبري سازمان مجاهدين انقلاب همه چيز را تمام شده دانسته و گفته‌اند كه"اينها از همه‌چيز ما باخبر هستند".گفتني است يكي از چهره‌هاي برجسته جريان دوم خرداد كه از نزديكان حزب كارگزاران نيز هست ضمن ابراز ناراحتي از بازي خوردن! در جريانات اخير اعترافات مهمي در اين زمينه داشته است.»

نكته جالب آنكه اين روزنامه كه از تمامي اخبار پشت پرده و محرمانه مطلع است هنوز نمي‌داند نام خبرنگار نيوزويك مازيار بهاري است و عماد بهاور از اعضاي دربند نهضت آزادي و پويش حمايت از خاتمي و موسوي«موج سوم» است، به نظر مي‌رسد انتشار اين دست اخبار كه البته طي روزهاي اخير نيز كاهش يافته است در جهت ايجاد جنگ رواني و ادامه تلاش براي منتسب كردن جريانات اخير به اصلاح‌طلبن صورت مي‌گيرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر