۱۳۸۸ تیر ۴, پنجشنبه

انصراف محسن رضایی : BBC

اعلام انصراف محسن رضایی از پیگیری شکایات انتخاباتی

محسن رضایی، کاندیدای محافظه کار شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری، در نامه ای به دبیر شورای نگهبان از پیگیری شکایت خود در خصوص نحوه شمارش آرا، انصراف داده است.

به گزارش سایت خبری تابناک که متعلق به نزدیکان آقای رضایی است، وی در نامه مورخ دوم تیر (23 ژوئن) خود به احمد جنتی نوشته است که وضعیت سیاسی- امنیتی و اجتماعی ایران وارد شرایط حساس و تعیین کننده ای شده که از نتایج انتخابات مهمتر است.

محسن رضایی در ادامه این نامه می گوید که وظیفه خود می داند که "خود و دیگران را به کنترل وضعیت فعلی ترغیب" کند و چون با خداوند عهد بسته تا "سربازی فداکار برای انقلاب اسلامی، رهبری و مردم" باشد، از پیگیری شکایتهایش نزد شورای نگهبان انصراف می دهد.

" آرای رضایی در بازشماری کاهش هم داشته است"

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان گفته است: "نتایجی که از بازشماری‌های صورت گرفته بدست آمد نشان از افزایش میزان آرای محسن رضایی ندارد و در یکی دو مورد کاهش هم داشته است."

آقای کدخدایی گفته است: "به نظر ما پس گرفتن شکایت از سوی آقای رضایی حرکت خوبی بود و آقای رضایی وضعیت را درک کردند که از این جهت قابل قدردانی است."

آقای رضایی، کاندیدای محافظه کار انتخابات ریاست جمهوری، یک روز پیش از این در نامه ای به دبیر شورای نگهبان از پیگیری شکایت خود در خصوص نحوه شمارش آرا، انصراف داده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر