۱۳۸۸ تیر ۴, پنجشنبه

بيانيه جبهه اصلاحات

بيانيه شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات پيرامون حوادث بعد از انتخابات صادر شد

ما به استناد اصل 27 قانون اساسي جمهوري اسلامي و در راستاي راهبرد مسالمت‌آميز و عاري از خشونت خود، براي چندمين بار از وزارت كشور، درخواست صدور مجوز قانوني برگزاري تجمع و يا راهپيمايي مي‌كنيم.

ایلنا: شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات پيرامون حوادث بعد از انتخابات بيانيه‌اي صادر كرد.
به گزارش ايلنا، در بخشي از اين بيانيه خطاب به ملت ايران آمده است: ما آموخته‌ايم كه هميشه در شرايط سخت به خداوند توكل كنيم، با شما سخن بگوييم و در كنار شما باشيم و اكنون همان روز و همان شرايط است.
حماسه بزرگي كه شما در انتخابات 22 خرداد خلق كرديد، بي‌نياز از هر توصيفي است. آن مشاركت بي‌نظير در استفاده از حق تعيين سرنوشت را خاضعانه ارج مي‌نهيم و باري ديگر خداوند منان را شاكريم كه چنين آگاهي و بصيرتي به ملت ما عطا كرده و به ما توفيق داده است تا در چنين عصري در ميان شما زندگي كنيم.
در ادامه اين بيانيه آمده است: اما آنگونه كه ديديد و جهانيان هم نظاره كردند، عده‌اي بي‌اعتقاد به حقوق و موجوديت ملت، با آبروي نظام جمهوري اسلامي به‌عنوان يادگار خميني كبير، بازي كردند و راي و اراده ملت را به سخره گرفتند
در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: ما احزاب و گروه‌هاي اصلاح‌طلب در اين هنگامه سخت و در اين كارزار نابرابر، اكنون و براي هميشه حمايت جدي، قاطع و مستمر خود از ديدگاه‌ها، مواضع و دغدغه‌هاي ملي و اسلامي جناب آقاي مهندس ميرحسين موسوي در خصوص شيوه ناصواب برگزاري انتخابات اخير را اعلام مي‌كنيم و بر حقانيت اعتراض پاي مي‌فشاريم و همچون خود او سخت بر اين باوريم كه بايد تا احقاق كامل حقوق تضييع شده مردم در گستره قانون، ايستادگي كرد.
در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: ما تمامي دستگاه‌هاي مسوول در امر برگزاري انتخابات، از وزارت كشور و شوراي نگهبان گرفته تا صدا و سيما را عامل رويدادهاي فجيع و ناگوار اخير مي‌‌دانيم و از آنها مي‌خواهيم تا به‌جاي تهديد مكرر مردم و خط و نشان كشيدن براي شخصيت‌ها و احزاب سياسي و فعالان فرهنگي و اجتماعي به‌ويژه دانشجويان و جوانان، دست از توهين به غرور ملي ايرانيان بردارند تا آرامش از دست رفته مملكت بازگردد.
در ادامه اين بيانيه آمده است: ما به استناد اصل 27 قانون اساسي جمهوري اسلامي و در راستاي راهبرد مسالمت‌آميز و عاري از خشونت خود، براي چندمين بار از وزارت كشور، درخواست صدور مجوز قانوني برگزاري تجمع و يا راهپيمايي مي‌كنيم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر