۱۳۸۸ خرداد ۲۵, دوشنبه

اخبار از سایت های گوناگون

فریب شایعات را نخورید! نیم ساعت آینده زمان طلایی است

در نامه ای که خامنه ای امروز صادر کرده گفته است که مساله انتخابات با
آرامش و از طریق قانون قابل حل است. دوستان! فریب نخورید! 18 تیر را بیاد
بیاورید. آن زمان نیز، رهبر برای آرام کردن مردم خودش را به موش مردگی
زد، اما 2 روز بعد، دستور سرکوب وسیع را صادر کرد
در راهپیمایی امروز شرکت کنید. حضور گسترده طرفداران موسوی و کروبی، سبب
می سود که حکومت بترسد. همچنین به کرات ثابت شده حکومت در مقابل مردم کم
میاره، و برعکس اگه مردم عقب بروند سرکوب می کنه
حکومت در حال پخش شایعات گسترده برای انصراف مردم از شرکت در انتخابات
است.
خبر رسمی این است: به رغم عدم صدور مجوز راهپیمایی و به دلیل عدم امکان
اطلاع رسانی کافی به مردم و برای ادای احترام به آن دسته از حامیانی که
در راهپیمایی میدان انقلاب تا میدان آزادی حضور پیدا کرده اند، میرحسین
موسوی، مهدی کروبی و سید محمد خاتمی در مسیر راهپیمایی حضور یافته و مردم
را به آرامش دعوت خواهند کرد
اطلاع رسانی کنید. یک ساعت آینده، زمان طلایی است

اخبار از مشهد
آخرین خبرهای رسیده از پارک ملت مشهد حاکی از تجمع بیش از ده هزار نفره مردم می باشد ، همچنین در این مکان تا چشم کار می کند ، نیروهای لباس شخصی و موتورسواران نیروی ویژه حضور دارند و تا کنون چندین بار به ضرب و شتم مردم پرداخته اند ، تا کنون شعاری از سوی مردم داده نشده ولی نیروهای لباس شخصی و نیروی ویژه به مردم حمله می کنند ، برای عدم حمله به مردم به یاری آنها بشتابید .

از شیراز
دانشجويان دانشگاه شيراز در اعتراض به نتيجه دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري از ساعت چهار ديروز در دانشگاه شيراز دست به اعتراض زدند دانشجويان دانشگاه شيرازهمگام با مردم تهران در اعتراض به كودتا دست به اعتراض زدند. دانشجويان از حوالي ساعت ٥ بعد از ظهر پشت درهاي كوي دانشگاه شيراز جمع شدند. پس از آن نيروهاي يگان ويژه پليس در ميدان ارم مقابل دانشگاه موضع گرفت. در اين زمان دانشجويان با شعار "نيروي انتظامي حمايت حمايت" و "موسوي موسوي راي منو پس بگير" به اعتراض نسبت به وضعيت انتخابات پرداختند. حوالي ساعت ٧ بعد از ظهر پنج اتوبوس حامل نيروهاي لباس شخصي به دانشگاه شيراز آمدند و به فحاشي نسبت به دانشجويان پرداختند. در اين لحظه مردم نيز به دانشجويان پيوستند و شعار "موسوي موسوي راي منو پس بگير" سر دادند. دانشجويان از كوي خارج شدند و همگام با مردم شيراز به سمت ميدان نمازي و خيابان ملاصدرا راه افتادند. گزارش ها حاكي از آنست كه خيابان ملاصداراي شيراز در دست معترضان افتاد و پنج موتورسيكلت متعلق به نيروهاي لباس شخصي توسط معترضان به آتش كشيده شد

وبلاگ؛ آیا امشب صدا و سیما فتح خواهد شد؟

خبرهایی که اکنون می رسد از آرایش نظامی بسیار شدیدی در اطراف صدا و سیما و ایجاد دیوار امنیتی حکایت دارد ، آنطور که در سرتاسر کشور شایع شده است امشب مردم میخواهند صدا و سیما را فتح کنند . شاید هم به همین دلیل و ترس از مردم ، خامنه ای و شورای نگهبان بیانیه داده اند و میرحسین میخواهد مردم را به آرامش دعوت کند ، حال این سوال اکنون در ذهن اکثریت مردم پیش آمده است که آیا امشب صدا و سیما فتح خواهد شد ؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر