۱۳۸۸ خرداد ۲۵, دوشنبه

آخرین اخبار از سایت : iranpressnews.com

محاصره دفتر صانعی توسط کودتاچیان

گفته مى شود آيت الله صانعى براى بست نشستن به تهران آمده است. او اعلام كرده كه احمدى نژاد رييس جمهور نيست و همكارى با او حرام است. اينك شايعاتى قوى از محاصره دفتر اين مرجع تقليد پخش شده است. دسترسى با سايت آقاى صانعى هم از ساعاتى پيش غير ممكن شده اما پيش از آن استفتائى از ايشان در سايتشان منتشر شده بود كه حرمت و معصيت كبيره بودن هرگونه دستكارى در آراى مردم را به خاطر خيانت در امانت و حقوق مردم اعلام مى كرد.

گزارش خوانندگان از وحشیگریهای مزدوران رژیم

یکی از خوانندگان از تهران: با تشکر از زحمات شما که لحظه به لحظه گزارش و حقایق را به اطلاع مردم می رسانید من مدت زیادیست که اشتراک شما را دارم و اخبار روز را برایم ارسال می کنید ولی همیشه فکر می کردم که بیشتر اخبار شما بزرگ نمایی و افراط گرایانه است ولی همینجا از شما عذر خواهی می کنم اگر دیروز در خیابان ولی عصر و میدان ونک خودم آنجا نبودم و به چشم خود نمی دیدم باور نمی کردم حالم از این رژیم به هم می خورد من برای یک کار شخصی باید تا میرداماد می رفتم وقتی خواستم از مترو ایستگاه هفت تیر بالا بیایم دیدم همه شعار مرگ بر دیکتاتور سر می دهند ناگهان نیروهای یگان ویژه و بسیجی ها ی مسلح داخل مترو حمله کردند و همه را زدند از زن و د ختر تا افراد سالخورده خلاصه بعد از یک ساعت معطلی وبا مشقت زیاد از مترو درامدم وقتی میدان هفت تیر را دیدم انگار میدان جنگ بود جنگی نابرابر مردم بدون هیچ وسیله دفاعی و نیروهای یگان ویژه و بسیجی ها مزدور و لباس شخصی ها به جان مردم افتاده بودند بالای پل هوایی هفت تیر مردمی که در حال تماشا و فیلم گرفتن با گوشیهای خود بودند از دوطرف پل محاصره کردند و همه را به بد ترین شکل زدند و همه گوشیهای آنها را از بالا به پائین انداختند و خرد کردند من از میدان هفت تیر به سمت ولی عصر که می رفتم اتوبوسهای کنار خیابان توجه مرا جلب کرد وقتی دقت کردم دیدم که تمام کسانی که برای جشن آقای دیکتاتور امده اند همه را با اتوبوس از شهرهای اطراف تهران جمع کرده بودند و آوردند خیلی جالب بود پیش خودم گفتم ببین اینا چه جوری روشون میشه حرف از دمکراسی و حقوق شهروندان ایرانی می زنند بعد که وارد خیابان ولیعصر شدم تا برسم به میدان ونک انگار از جهنم عبور کردم اینها که دم از امام حسین می زنند و بر یزید لعنت می فرستند باید انجا بگویم که یزید خیلی در مقابل اینها مرده واقعا مرده در خیابان ولی عصر همه را وحشیانه زدن که چه گویم تکه تکه می کردند حتی من دیدم که دنبال یک دختری کردند وقتی وارد یکی از کوچه های فرعی شد ویکی از اهالی درب منزل خود را برای پناه دادن به روی او باز کرد درب را شکستند و وارد منزل شدند و دختر را انقدر کتک زدند که از هوش رفت و باز هم ولش نکردند بدن بی رمق و خونی او را سوار ماشینهای یگان ویژه کردند و بردند واقعا مو به تنم سیخ شده بود چیزهایی که دیدم را نمی توانم با زبان بازگو کنم خودتان بهتر می دانید حتما خود من تا رسیدم به میدان ونک شش بار نیروهای یگان ویژه من را محاصر کردند و به جانم افتادند و با باتوم شلنگ کابل گاز اشکاور حمله کردند الان تمام پشتم متورم و خونی است سرم بر اثر ضربه های باتومشان به شدت درد می کند عینکم شکست چشمانم اسیب دیده و تمام بدن کوفته شد ه و استخوان درد گرفته ام. ببخشید خیلی سرتان را درد آوردم به هر حال در دلی است که باید برای یکی بگویم چه بهتر که به شما بگویم تا به گوش مردم برسانید که در چه مملکتی زندگی می کنیم ما ولی از این شکنجه هایی که شدم اکنون احساس غرور و افتخار می کنم و به خودم می بالم و از همین جا به شما اعلام می کنم که می خواهم از این به بعد به فعالیتهای سیاسی مخالف این رژیم دست به زنم حتی اگر جانم را از دست بدهم باکی نیست و باعث افتخار من است که در راه دمکراسی و آزادی حقیقی برای این مملکت شرکت کنم. به امید آزادی ایران عزیز

حکومت نظامی اعلام نشده در شیراز

یکی از خوانندگان: دیروز در شیراز لباس شخصی ها با وحشیگری به تمام مردم حمله میکردند حتی کسانی که فقط برای خرید بیرون اومده بودند , پیر و جوان و کودک , زن و مرد به طرز فجیعی کتک میخوردند. تا اونجا که مردم میدانند در شیراز یک نفر هم کشته شده. خوابگاه کوی ارم و صدا سیما شدیدا تحت مراقبت است و صدها نیروی ضد شورش از آن مراقبت میکنند.

گزارش خوانندگان: اوضاع در گرگان خیلی خراب است

من از گرگان با شما تماس می گیرم اوضاع در گرگان خیلی خراب است الان به مدت دو روز است که نیروهای ضد شورش در گرگان به زد و خورد مشغول هستند آنها به قصد کشت مردم را می زنند. باور کنید من احساس می کنم ما دشمن هستیم و به خاک ایران تجاوز کردیم که اینطور با ما رفتار می شود فقط از مجامع بین المللی خواهش می کنم این حکومت فاشیست و دولت دست نشانده را به رسمیت نشناسند این دولت از طرف مردم رسمیت ندارد

حضور گسترده مردم نیروی انتظامی را وادار به عقب نشینی کرد

یکی از خوانندگان: در خيابان انقلاب صدها هزار نفر و شايد ميليون نفر به سمت ميدان آزادي مي روند . دستها همه بالاست و بر روي دو ، سه پلاكارد نوشته شده ما گوسفند نيستيم . نيروي انتظامي حتي جرات مقابله با مردم را به خود نمي دهد و به سرعت در حال عقب نشيني به خيابانهاي فرعي است.

تهران؛ جمعیتی صدها هزار نفری در خیابان هستند

یکی از دانشجویان از تهران: در خیابان انقلاب و آزادی جمعیتی صدها هزار نفری در خیابان هستند و هر لحظه بر حجم وازدهام جمعیت اضافه میشود. اگر شرایط بهمین منوال پیش برود که در حرکت اعتراضی اینبارمشهود است وجمعیت بسمت چهارراه آذربایجان حرکت کنند میتوان امیدار بود که در یک هجوم میلیونی عمارت ظلم فرو بریزد. موضوع دیگر اینکه مردم نباید مطالبات خودرا به قبول ابطال انتخابات محدود نمایند وباید سطح مطالبات خودرا به یک دگرگونی بنیادی ارتقا دهند تا از این طریق ساختمان پوسیده رژیم فرو بریزد


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر