۱۳۸۸ تیر ۸, دوشنبه

خرابکارها با لباس بسيج : iranpressnews.com

نیک آهنگ کوثر

"خرابکارها لباس پليس يا بسيج را پوشيده بودند"

سایت رجانیوز متعلق به باند فاشیستی احمدی نژاد: فرمانده نيروي مقاومت بسيج از دستگيري افرادي خبر داد که در جريان اغتشاشات و آشوبهاي پس از اعلام نتايج انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري ايران براي انجام خرابکاري لباس پليس يا بسيج را پوشيده بودند.

حجت الاسلام "حسين طائب" در همايش "پيامدها و آسيب هاي حماسه 22 خرداد" در آکادمي ملي المپيک برگزار شد، در پاسخ به پرسشي در باره اقدامات خرابکارانه پليس و شکستن شيشه هاي خودروها گفت: هنوز تصويري در اين مورد مشاهده نکرده است اما در طول درگيري ها،‌ پليس،‌ افراد متعددي که لباس پليس يا بسيج را پوشيده بودند، دستگير کرده است.

فرمانده بسيج کشور افزود:‌ ورود به نيروي بسيج بسيار راحت است. هر کسي مي تواند خيلي آسان وارد بسيج شود و با هدف خراب کردن وجهه بسيج ، ‌اقدامات زشت و ناشايسته اي انجام دهد تا نگاه مردم به فرزندان خود را تغيير دهد.

وي در همين راستا از شهادت 8 بسيجي در درگيري هاي پس از انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري خبر داد و گفت که حدود 300 بسيجي نيز به دليل جراحات ناشي از اصابت سنگ، چوب و چاقوي اغتشاشگران به بيمارستان منتقل شده اند.

طائب در مورد استفاده از سلاح گرم در درگيري ها نيز گفت:‌ اخبار متعددي از واردات انواع اسلحه و چاشني به داخل کشور از سوي گروه هاي مخالف و کشورهاي خارجي گزارش شده بود اما هيچگاه گمان نمي کرديم که آنان مي خواهند از اين سلاح ها در انتخابات ايران استفاده کنند.

طائب تصريح کرد: بسيج در مقابله با خطرات دو رويکرد دارد، به گونه اي که اگر قرار باشد به منطقه نظامي و تحت تسلط بسيج حمله شود، به دليل وجود تعداد زيادي سلاح ، بسيج به هر نحوي که شده است از مقر خود دفاع مي کند اما در اين صورت، بسيج هيچگاه مسلح نبوده است.

فرمانده بسيج کشور گفت: در درگيري هاي اخير، برخي هستند که به صورت باندي و گروهي متشکل شده و اهداف مشخصي را دنبال مي کنند که بايد با آنها به شدت برخورد شود.

وي افزود: با اين حال، بسيج با مردمي که ناراضي هستند و گمان مي کنند که بايد از راي خود دفاع کنند، برخورد نمي کند.

طائب خاطرنشان کرد: ما امروز 70 ميليون بسيجي داريم که از انقلاب اسلامي دفاع مي کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر