۱۳۸۸ تیر ۳, چهارشنبه

دعوت برای تظاهرات : iranpressnews.com

دعوت از مردم رشت برای شرکت در تظاهرات

یکی از خوانندگان: چند روز است که شاهد پرپر شدن هم میهنان عزیزمان هستیم.ندای عزیزمان و نداهای دیگر که چه ناجوانمردانه آماج حملات ددمنشانه ی دیکتاتور مزدور قرار گرفتند و در مقابل دیدگانمان پر کشیدند و رفتند.بی شک تمام این جنایات کثیف،این سوال را در ذهن ما القا می کند که تا به کی باید شاهد این همه جهل و جور و فساد در کشورمان باشیم؟
هم وطنان عزیزم،اگر همه ی ما در تمام شهرها یک پارچه برخیزیم و بی وفقه به این ظلم و جنایات اعتراض کنیم چیزی به پایان استبداد پوشالی نخواهد ماند.
از مردم عزیز رشت،تقاضا دارم نسبت به جنایات اخیر، حق خوری ملت ایران و کشته شدن تعداد زیادی از هم وطنان بی گناه،بار دیگر تظاهرات اعتراض آمیز و خاموش خود را از سر بگیرند و همگام با مردم شریف تهران به پا خیزند و در احقاق حق خود کوشا باشند.
پس وعده ی ما هر روز ساعت 5 بعد از ظهر در بلوار منظریه مقابل دانشگاه علوم پایه و بلوار گلسار و هر شب شعار الله اکبر بر بام منازل.
مردم عزیز رشت و دیگر شهرستانی های محترم،هراسی به دل خود راه ندهید،به صحنه بیایید و مراتب اعتراض خود را بار دیگر از سر بگیرید،ما همه کنار هم هستیم و در یک درد مشترک سهیم هستیم.پیروزی از آن ماست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر