۱۳۸۸ تیر ۹, سه‌شنبه

هشدار وزارت کشور : iranpressnews.com

هشدار وزارت کشور رژیم به محسن رضایی

پارلمان‌نیوز: كمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات كشور در پی درج اظهارات امیدوار رضایی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و از اعضای ستاد محسن رضایی در برخی روزنامه‌ها و سایت‌های خبری، ضمن رد این اظهارات، از وی خواست تا با سخنان مستدل و جلوگیری از كلی‌گویی‌ها زمینه‌ پاسخگویی را فراهم كند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت كشور، متن پاسخ كمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات كشور به اظهارات امیدوار رضایی از اعضای ستاد محسن رضایی بدین شرح است.

موارد مطرح شده از قول آقای امیدوار رضایی كذب محض می‌باشد و نامبرده را به اطلاعیه رسمی دفتر جناب آقای دكتر محسن رضایی ارجاع می‌دهیم كه دسترسی به مواضع رسمی این نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را صرفاً از طریق بیانیه‌ها، اطلاعیه‌ها و نمایندگان ایشان در وزارت كشور و شورای نگهبان دانسته است.

به نظر می رسد این موضوع(در برخی از صندوق ها ... ) و بسیاری از موارد مطرح شده در مصاحبه ایشان كلی گویی و در جهت فریب افكار عمومی بوده است چرا كه در غیر این صورت پر واضح است كه ایشان می‌توانستند شماره صندوق (یا صندوقها) و شهرستان مورد نظر را مشخص نماید تا قابلیت پیگیری وجود داشته باشد.

بدیهی است كه ایشان در راستای پیگیری موضوع وتنویر افكار عمومی صحبت ننموده و فقط در راستای كلی گویی واتهام زنی بی مورد اقدام به چنین مصاحبه ای نموده است و مردم شریف ایران اسلامی نیز از اینگونه كلی گویی ها خسته شده اند و از یك نماینده محترم مجلس و فرد فرهیخته انتظار می رود كه مستند و مستدل صحبت نماید و انتظارات مردمی كه ایشان را انتخاب نموده اند نیز همین است.

یاد آوری می نماید كه ایشان می بایست پاسخگوی عواقب اینگونه تشویش اذهان عمومی بوده و حق شكایت و پیگیری حقوقی از طریق مراجع قضایی برای تمامی دستگاه‌های دست اندركار انتخابات (ستاد انتخابات كشور، هیأت های اجرایی و ... ) در این خصوص محفوظ می ماند.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر