۱۳۸۸ خرداد ۲۶, سه‌شنبه

تیتر روزنامه های مردم سالاری و صدای عدالت

احترام به عقاید مردم

محمدرضا شکوهی در سرمقاله مردم سالاری با اشاره به گفته های رییس جمهور در آخرین سخنرانی وی نوشته رشد و توسعه کشور، با بهره گيري از توان تمامي نيروهاي کشور امکان پذير است و به همين دليل بايد تمامي نظرات، آرا و عقايد را شنيد و آن را محترم شمرد تا با احترام به تمام ملت ، حتي منتقدان - به جاي آنکه آنان را خس و خاشاک خطاب کنيم - روند توسعه همه جانبه کشور، با قوت و قدرت بيشتري پيگيري شود.

به نوشته این مقاله اگر زمينه براي بيان آزادانه نظرات و حتي انتقادها فراهم باشد و آن طور که آقاي احمدي نژاد مي گويد آزادي در ايران نزديک به مطلق باشد مي توان با اميدواري بيشتري چشم اندازهاي روشن را براي کشور ترسيم کرد. چرا که عدالت از حق انتخاب زاده مي شود.

در پاسخ اعتراض ها

مصطفی ایزدی در مقاله ای در صدای عدالت به یادآورده که پس از اعلام نتيجه انتخابات اولين دوره مجلس شوراي اسلامي كه هنوز مجلس شوراي ملي نام داشت - بعضي ها نسبت به نتيجه معترض بودند يكي از مقامات درجه اول - فكر مي كنم شهيد بهشتي بود - در پاسخ به معترضين گفت كه اگر مردم قبول نداشتند كه آرا اعلام شده متعلق به آنهاست، مي آمدند به خيابانها و با حضور خود اعلام مي كردند كه آرای اعلام شده متعلق به ما نيست . حالا كه خبري نشد پس مردم هم قبول دارند كه آرايشان همان است كه دولت اعلام نموده است.

نویسنده مقاله این روزنامه تاکید کرده امروز به نظر مي رسد همان پيش بيني درست از آب در آمد، سراسر كشور جمعيتي بيرون آمدند و چنين گفتند و متاسفانه بعضي هم كوركورانه دست به تخريب زدند. حالا چرا اجازه نمي دهيد كه اين معترضين از پراكنده بودن و روي بام ها شعار الله اكبر سردادن و تا نيمه هاي شب در خيابان ها ماندن بدر آيند و آرام حرف خودشان را بزنند ؟

وقت آن نرسيده است كه اين قصه هفتاد ، هشتاد ساله را تمام كنيم كه معترضين عده اي اراذل و اوباش هستند كه از خارج دستور مي گيرند؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر