۱۳۸۸ خرداد ۲۶, سه‌شنبه

خامنه ای مزدوران خود را به تظاهرات فراخواند : iranpressnews.com

خامنه ای مزدوران خود را به تظاهرات فراخواند

به گزارش خبرگزاری فرانسه از تهران، خبرگزاری رسمی دولت (ایرنا) امروز از طرفداران احمدی نژاد خواست تا در یک تظاهرات حکومتی در تهران حضور یابند. این تظاهرات قرار است ساعت 4 بعدازظهر امروز در میدان ولی عصر تهران برگزار شود. این در حالیست که معترضین نیز قصد دارند یک ساعت بعد در همان مکان تظاهرات کنند.

کشته شدگان کوی دانشگاه را پنهانی دفن کردند

سایت هم میهن در تهران: در پی حمله نیروهای لباس شخصی به تجمع دانشجویان ساکن کوی دانشگاه تهران، چند تن از دانشجویان با اصابت گلوله کشته شدند. اسامی 5 نفر از آنان به این قرار است: فاطمه براتی – کسری شرفی - کامبیز شعاعی - محسن ایمانی – مبینا احترامی. گفته می شود پیکر این دانشجویان بدون اطلاع خانواده شان در بهشت زهرای تهران دفن شده است. چند تن از دانشجویان نیز در اثر اصابت گلوله، زنجیر، چاقو، باتوم و چماق به شدت مجروح و روانه بیمارستان شدند. تجمع دانشجویان ساکن کوی دانشگاه تهران از اوایل شب یکشنبه آغاز شد. با ورود نیروهای لباس شخصی به داخل کوی و مستقر شدن در ساختمان تخلیه‌شده 23، به درگیری کشید.

رئیس دانشگاه شیراز استعفا کرد / امتحانات لغو شد

خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه شیراز امروز از سمت خود کناره گیری کرد.

محمد هادی صادقی با تایید استعفای خود گفت: در حال حاضر نمی توانم در این باره صحبت کنم و در زمانی دیگری دلایل خود را عنوان می کنم.

امتحانات دانشگاه شیراز نیز لغو و به زمان دیگری موکول شده است. هنوز درباره برگزاری امتحانات این دانشگاه تصمیم گیری نشده است.

مزدوران حماس در بین نیروهای ضد شورش

حدود 3 سال پیش تصادفا در اتوبوس کنار یک فلسطینی نشستم که در دانشگاه بین المللی قزوین، بورس دولت ایران شده بود و تحصیل می کرد. آن زمان دانشجویی بودم در تلاش برای اینکه دانشگاه باور کند نیاز به خوابگاه دارم! وقتی فهمیدم دانشجوی زبان فارسیست ، سینه سپر کردم و مشعوف، که داریم زبان شکر پارسی را گسترش می دهیم، بعد که از شرایط تحصیلش گفت، اول حسادت کردم، بعد سرخورده و در نهایت عصبانی شدم. گفت علاوه بر یک سویت، حقوق ماهیانه ای دریافت می کند که بخشی را برای خانواده اش در فلسطین می فرستد. قسمت دردناک ماجرا وقتی بود که گفت در ایران تنها نیست و برادرش در نیروی پلیس ایران کار می کنه و البته توضیح بیشتری نداد.
آنچه امروز رسما در درگیریهای ایران شنیده و دیده می شود، ضد شورشیهای فلسطینی هستند، سیراب از پول ایرانی و تشنه به خون آنها.
فلسطینی که تا دیروز مجبور به دلسوزی براش بودیم، حزب اللهی که بدون پول نفت ما وجود خارجی نخواهد داشت، پولی که از حقوق
کارمند و قبض تلفن به جیب که نه، به شکم آنها ریخته می شود، امروز بلای جان ما شده است. از طرفی اعراب مارا متهم می کنند جلوی صلح را گرفته ایم، از سوی با پول ما سیر که نه، هار می شوند و امروز تا بن دندان مسلح، به جان دختران و جوانان ایران بی دفاع و آزادی خواه افتاده اند. ایکاش چراغی که به خانه روا بود، واقعا به مسجد حرام بود تا نمک خورده ما نمکدان را نمی کشت!


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر