۱۳۸۸ خرداد ۲۸, پنجشنبه

منکوب مردم : iranpressnewa.com

ولی فقیه رژیم، منکوب مردم حاضر در خیابان

حال دیگر طشت رسوایی مضحکه انتخاباتی رژیم ولایت فقیه از بام فلک به زیر افتاده است. حضور امواج عظیم و غیر قابل تصور مردم در خیابانهای شهرهای کشور که یک صدا به انتخابات مهندسی شده دم و دستگاه گماشتگان علی خامنه ای اعتراض می کنند، به اندازه کافی گویای واقعیتی انکار ناپذیر است و نیازی به هیچ توضیح و تفسیر ندارد.

علی خامنه ای که امر بر او مشتبه شده بود که حاکم بلامنازع کشور است، حتا به قانون بی خاصیت رژیم ضد مردمی خود نیز پایبند نیست. او قبل از اینکه شورای دست آموز نگهبان، نتیجه انتخابات مهندسی شده را تایید کند، به میدان آمد و سراسیمه حکم رییس جمهوری پادو و کوتوله‌ی خود را تنفیذ کرد. تبریک زود هنگام او به احمدی نژاد و دور زدن مراجع قانونی، در مقابل عمل انجام شده قرار دادن رقبای خود معنی می دهد. هرچند او سعی دارد با این شیوه رقبای خویش را از اتوبوس قدرت پیاده کند اما ندانسته پا به مرحله ای گذاشت که بازگشت از آن به معنی در خطر قرار گرفتن عمود خیمه نظام است.

اعتراض یکپارچه مردم به مضحکه انتخابات و رای سازی و تقلب آشکار و بی پرده گماشتگان او، با شعار "مرگ بر دیکتاتور" و "مرگ بر این دولت مردم فریب"، سر ریز شدن بغض فرو خورده سالیان دراز سرکوبگری و یکه تازی اوباشان رژیم است. مردم به خیابان آمده، آگاه به شیوه رای سازی و زد و بندهای پشت پرده برای چپاول ثروت ملی شان، با متقلب خواندن رژیم و غیر قابل قبول دانستن اعمال آن در عمل مشروعیت اش را به زیر سووال برده و همچون میخی در چشم گزمگان حکومت، استوار در خیابانها پای می کوبند.

خامنه ای به خوبی می داند برداشتن حتا یک گام کوچک به عقب به معنی تایید مضحکه بودن انتخابات رژیم اش از ابتدا تا اکنون است. سعی او به زد و بند با رقبا به دلیل فشار عظیم مردم حاضر در خیابان نیز کار را بدتر از آنی که هست خواهد کرد. زیرا با این عمل پیش چشم مردم رسواتر خواهد شد و آنها به خانه نخواهند رفت. از جانب دیگر، باند رقیب نیز از جنس خود اوست و خواهان پیاده کردن او و دار و دسته اش از مسند به چنگ آورده است.

در مقابل دو گزینه مردم در یکسو و باندهای کمر بسته در سوی دیگر، علی خامنه ای سرگردان، امید به باندهای سیاه و نیروهای نظامی - امنیتی ای دارد که این روزها میدان دار هماوردی با مردم حاضر در خیابانها شده اند. اما شلیک گلوله ها و حمله به خانه های و ماشینهای مردم به قصد ارعاب محلی از اعراب ندارد و همچون بنزین بر آتش، اعتراضها را شعله ور تر می کند.

علی خامنه ای، منکوب مردم حاضر در خیابانها، خود کرده را تدبیری ندارد و ناچار به سر فرود آوردن در مقابل مردمی است که به چیزی کمتر از برچیدن بساط شامورتی بازی او رضایت نمی دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر