۱۳۸۸ خرداد ۲۸, پنجشنبه

تهدید پرسنل بیمارستانی : iranpressnews.com

مشاور خامنه ای جنایتکار پرسنل بیمارستانی را تهدید کرد

سایت امروز در تهران: این اخبار را به هر نحو که می توانید منعکس کنید: 1- اکثر مجروحانی که در حادثه کوی دانشگاه وضعیت بدی داشتندً از ناحیه سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته بودند. 2- تقریباً تمامی کشته شدگان حوادث اخیر از ناحیه سر و بالاتنه مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند. این امر حاکی از آن است که شلیک کنندگان به سوی دانشجویان و مردم یا لباس شخصی های مسلح بوده اند زیرا نیروی انتظامی آموزش دیده در برخورد با تظاهرات دستور به شلیک تیر هوایی یا در شرایط حاد دستور به هدف گرفتن پایین تنه تظاهر کنندگان را دارد و یا اگر نیروی انتظامی بوده اند دستور کشتار تظاهر کنندگان را داشته اند. 3- پزشکان بیمارستان رسول اکرم با مشاهده مقتولین به اعتراض دست از کار کشیده و با صدور بیانیه ای افشا کرده اند که مقتولین حوادث اخیر که همگی از ناحیه سر و بالاتنه مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند. 4- به پزشکان بیمارستان رسول اکرم دستور داده شده است که علت مرگ مقتولین حوادث اخیر را مرگ بیمار در زیر عمل جراحی بنویسند. 5- دکتر ولایتی کلیه رؤسای دانشگاه های پزشکی را در جلسه ای دعوت کرده و طی تحلیلی به ایشان گفته است. نظام از آغاز تا کنون مراحل حساسی را با موفقیت پشت سر گذاشته است. مرحله حذف شریعتمداری، ما جرای بنی صدر،ماجرای آیت الله منتظری، 18 تیر و اکنون تصمیم دارد که این مرحله را با قاطعیت پشت سربگذارد. وی سپس رؤسای دانشگاه های پزشکی حاضر در جلسه را تهدید کرده است که اگر با تحصن و یا اعتصاب های احتمالی استادان و پزشکان در بیمارستان ها و دانشکده های تحت مدیریت خود قاطعانه عمل نکنند با آنها برخورد خواهد شد.

حمله لباس شخصی‌ ها با چوب و چماق به بیمارستانها

سایت شهاب نیوز در تهران: تعدادی از افراد لباس شخصی شامگاه دیروز سه شنبه به بیمارستان «دی» واقع در تقاطع خیابان توانیر و خیابان ولی‌عصر تهران حمله کرده و با تهدید پزشکان و کادر درمانی، جوی از رعب و وحشت را ایجاد کردند. حمله افراد لباس شخصی به بیمارستان دی در حالی رخ داد که ساعاتی قبل از آن، تعدادی از مجروحان ناآرامی‌های روز سه‌شنبه تهران توسط اورژانس یا مردم به این بیمارستان منتقل شده بودند. طی روزهای شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه نیز تعدادی از مجروحان و کشته شدگان ناآرامی‌ها و اعتراضات تهران به این بیمارستان منتقل شده‌اند. افراد لباس شخصی که مجهز به چوب، چماق، باتوم، زنجیر، اسپری و بعضاً سلاح و بیسیم بودند پس از مراجعه به بیمارستان دی و عبور توام با تهدید از نگهبانی و حراست بیمارستان؛ وارد بخش اورژانس شدند و از پزشکان و کارد پرستاری با حالتی تهدیدآمیز خواستند که مجروحان ناآرامی‌ها را درمان نکنند! این افراد با پرخاشگری، مجروحان ناآرامی‌ها را «منافق»، «عوامل دشمن»، «جاسوس» و «اراذل و اوباش» خواندند و خطاب به کارد پرستاری بیمارستان با تهدید تاکید کردند که حق ندارند این افراد را درمان کنند. گفتنی است کادر پزشکی و امدادی حتی در جریان جنگ جهانی دوم نیز از آزادی و امنیت برخوردار بودند.

تعداد کشته شدگان تهران به بیش از 19 نفر رسید

فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران

بنابه گزارشات رسیده از تهران، تا به حال تعداد جانباختگان یورشها و درگیرهای انصارالله،گارد ویژه و ماورین وزارت اطلاعات با مردم تهران به بیش از 19 نفر رسیده است.
در حال حاضر تعداد زیادی از زخمی شدگان که وضعیت بعضی از آنها حاد می باشد و در بیهوشی بسر می برند در بیمارستانهای مختلف تهران بستری هستند.در بیمارستان 1000 تختخوابی (خمینی) 4 نفر از زخمی شدگان در حالت کوما بسر می برند.
از طرفی دیگر تعداد زیادی از دستگیر شد به بند سپاه زندان گوهردشت کرج و زندان کهریزک انتقال داده شدند. زندان کهریزک یکی از مخوفترین زندانهای ایران می باشد که در آن زندانیان علاوه به شکنجه های جسمی و روحی شدید،آنها را به طرق مختلف تحقیر می کنند.گزارشاتی که از زندان کهریزک می رسد رادان از جمله کسانی است که آخر هر هفته همراه با تعداد زیادی از افراد خود با هلی کوپتر به انجا می روند و زندانیان بی دفاع را مورد شکنجه های وحشیانه خود قرار میدهند تا به حال تعداد زیادی از زندانیان در آنجا در اثر شکنجه جان باختند.
خانواده های دستگیر شدگان از وضعیت و شرایط عزیزانشان بی خبر هستند آنها با در دست دشتن عکسهای عزیزانشان به بیمارستانها مراجعه می کنند تا شاید از وضعیت عزیزانشان مطلع شوند. مراجعات آنها به ارکانهای مختلف این رژیم برای اطلاع یافتن از سلامتی عزیزانشان و محل بازداشت آنها تا به حال بی نتیجه بوده است

28 خرداد 1388 برابر با 18 ژون 2009

گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل
سازمان دیدبان حقوق بشر

گزارش کوتاه یک پزشک از تهران

تعداد کشته های روز دوشنبه در تهران از منابع رسمی 7 نفر قید میشوند در صورتیکه تعداد کشته ها فقط در بیمارستان رسول اکرم یازده کشته که هفت نفر از آتها مرد و پسر بودند و چهار نفر دختر و کلا 39 نفر نیز زخمی گلوله بودند. یکی از دختر هایی که کشته شده بیمار تالاسمی بود که به این شخص دو گلوله در ناحیه کتف و ران اصابت کرده بود که بر اثر خونریزی شدید در بیمارستان فوت کرد . اینها زخمی های تظاهرات روز دوشنبه در میدان آزادی بودند.افراد لباس شخصی که جلوی درب بیمارستان مستقر بودند از ورود زخمی ها به بیمارستان جلوگیری میکردند و میگفتند که اینها کافر هستند و باید بمیرند. و پزشک هایی که برای کمک به زخمی ها آمده بودند با لباس شخصی ها درگیر شدند و به همین خاطر تمامی پزشکان و پرستاران این بیمارستان فردای آن روز جلوی درب اصلی بیمارستان ساعاتی را تحصن کردند در حال حاضر این بیمارستان نیاز شدیدی به خون به خصوص گروه O منفی دارد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر