۱۳۸۸ خرداد ۲۸, پنجشنبه

در سایر شهر ها : iranpressnews.com

هجوم به خانه های مردم در مشهد

توی مشهد الان افتادن خانه به خانه ، طی یک اتحاد بی سابقه ، بسیج ، نیروی انتظامی ، سپاه ، انصار حزب الله ، گارد ویژه و … (فقط جای خوشبختی وجود داره که ارتش توی این نیروها نیست) که البته چنین اتحادی رو حتی در فاجعه زلزله بم هم ندیدیم ، محله به محله ، کوچه به کوچه و منزل به منزل وارد همه خانه ها می شوند ، اگر دیش و رسیور بود که جمع می کنند ، اگر هم نبود بدون معذرت خواهی سرشون رو میندازن و برمیگردن ، در ضمن اگر ازشون حکم بخواهید ، با حکم مشت و لگد وارد میشن ، این هم از حکومت عدالت

گزارش خوانندگان؛ حکومت نظامی در مشهد :

من از مشهد باهاتون تماس می گیرم. دیشب توی مشهد یک نفر رو توی میدون پارک کشتن. مشهد دقیقا حکومت نظامیه. سر هر کوچه در مناطق احمد آباد، سجاد، راهنمایی، آزادشهر و وکیل اباد پلیس و نیروی ضد شورش حضور دارند. شبها فریاد آلله اکبر و مرگ بر دیکتاتور همه جای شهر مشهد شنیده میشه و دل آخوند های هرزه رو می لرزونه.

گزارش خوانندگان: صدها کشته و مجروح در غرب کشور

از کرمانشاه مینویسم
اینجا تمام گردان های عاشورای بسیجی وهنگ های مرزی سومار و قصرشیرن و به
مرکز استان آوردن و هر تجمع بیشتر از 5 نفر رو به زور باتوم متفرق میکنند
در تجمع یکشنبه شب در محلهای 22یهمن(6بهمن سابق) تقاطع سیمتری دوم و
میدان مصدق و محله جوانشیر از نیروهای لبنانی استفاده کردند که لباس شخصی
های بسیجی هم به عنوان نیرو های پشتیبانی عمل کردند
تا امروز بیشتر از 12 نفر به دست نیرو های وحشی بسجی و عرب های لبنلنی در
محل های ذکر شده کشته شده اند
آمار مجروح های حادثه بیش از 400-500 نفر هستند
لطفآ به همه اطلاع بدین اینجا حتی به دختر بچه ها هم رحم نمیکنند چه برسه
به پسران و مردان
به قصد و نیت مرگ و کشتن مردمو کتک میزنن و هیچ چیز هم واسشون مهم نیست
.انگار ما اصلآ ایرانی و از این مردم نیستیم

سه کشته و زخمی در شهر یزد

فعالان حقوق بشر در ایران

بنا بر گزارشات دریافتی در جریان اعتراض به نتایج انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در شهر یزد طی 48 ساعت اخیر حداقل 3 نفر از شهروندان از سوی نیروی انتظامی هدف گلوله قرار گرفته اند که بنا به گزارش منابع محلی غیررسمی یکی از افرادی که از ناحیه کمر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود فوت نموده است. این اعتراضات در حالی در منطقه صفاییه یزد، حوالی فلکه اطلسی و میدان نعل اسبی در طی روزهای اخیر برگزار شد که شاهدان عینی بیان می دارند تعدادی از نیروهای انتظامی و شبه نظامی اقدام به شکستن شیشه های خودروهای پارک شده در کنار خیابانها می نمودند.

گزارش خوانندگان: جنایت هولناک گارد ویژه در اصفهان

در درگيريهاي اصفهان در روز 2شنبه يك حادثه ي دلخراش اتفاق افتاده و متاسفانه اجازه ي گزارش داده نشده . نيروهاي لباس شخصي و گارد ويژه در خيابان چهارباغ بالا ، با باطوم به دنبال چند جوان بيگناه گذاشته و جوانان ناچار به داخل بن بست هاله رفته و به داخل يك آپارتمان سه طبقه پناه برده اند . پس از آن نيروهاي گارد ويژه وارد ساختمان شده اند و در پشت بام به ضرب و شتم آنها پرداخته اند و يكي از جوانان به نام حسين را وحشيانه از بالاي طبقه ي سوم به پايين پرتاب كرده اند . جوان نام برده (32 ساله )‏سرپرست يك خانواده ي يتيم بوده كه توسط اين عناصر به شهادت رسيد .لطفا به خاطر پايمال شدن خون اين جوان اين خبر تاييد شده را به همه اطلاع دهيد .

آتش زدن اتوبوس ها در شیراز

آژانس ايران خبر : روز گذشته 26 خرداد درشيراز از ميدان گاز تا ستاد و خيابان نمازي بسيار شلوغ بود , کتابخانه دانشگاه شيراز به آتش کشيده شد و دانشگاه تا اطلاع بعدي تعطيل اعلام شد. همچنين در خيابانهاي شيراز 10 اتوبوس به آتش كشيده شد . در درگيريهاي روز گذشته شيراز سه نفر کشته, سه نفر زخمي و يک نفر در کما و4 نفر دستگير شده اند


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر